poniedziałek, 20 maja 2013

Wiosną ...



Kiedy całe życie mieszkasz na śląsku (i nie, na śląsku nie ma wiecznie sadzy, nie chodzi się po węglu,  drzewa są tak samo zielone jak wszędzie indziej, i widać błękitne niebo, i biale chmurki - takie sprostowanie dla tych co mają skrzywione pojęcie o Śląsku.) a później można się przenieść do Ukochanego który mieszka prawie nad morzem i codziennie słuchać mew, i czuć zapach morza to niesamowicie cudowne uczucie. Zwłaszcza jeśli właśnie zaczęło się lato i jest pięknie ciepło i wspaniała pogoda, a takie klimaty można było poczuć tylko na koloniach. Może dla niektórych to jest strasznie proste lub nawet trywialne ale mi osobiście sprawia to tak ogromną radochę że postanowiłam o tym napisać. Oczywiście nie było by w tym nic pięknego gdybym po prostu się tu przeniosła, i to że jest tu eM. jest największą radością z tego wszystkiego, reszta to tylko smaczki. Skrzek mew, mocniejszy wiatr pachnacy morzem, kawałek wody (staw?) już 7 minut spacerkiem od domu......pieknie jest.

I nie wiem czy to przez wiosne, czy przez to ze jestem szczesliwie zakochana, czy przez to ze jestem w ciazy. Ale zaczelam zwracac ogromna uwage na takie drobnostki. Ptaszek spiewa, kwiatki kwitna, czy Wyjka mruczy i juz jestem szczesliwa. To mi wystarcza.

A że ostatnio taką "drobnostką" jest nowy telefon! I Ci co chociaż trochę bardziej mnie znają wiedzą że technologia komórkowo/smartphonowa mnie kręci.
Moooowie Wam... mieć jakiś tam sprzęcik a później przeskoczyć tyle "etapów" w rozwoju komórkowym to robi wrażenie...

Więc powodów do radości mam jak widać co nie miara. Wiec kilka uśmiechów Wam wysyłam
:-) :-) :-)
Podzielcie się równo ;-)
Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. dobrze się czyta takie wpisy;) klimat nad naszym morzem jest nieziemski... z senstymentem wracam myślami do tych miesięcy (jakby je zebrać do kupy to wychodzi pół roku), które tam spędziłam;) delektuj się chwilą Słonko:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwila, chwilą ale ja tu planuję cale życie zostać a klimat tego posta trzymać przy sobie tak długo jak to tylko możliwe :)

      Usuń