sobota, 3 sierpnia 2013

270713

No i po ciąży ;)

Została nie brutalnie ale zakończona 27.07 o 13:00 a o 13:20 usłyszałam nie, nie płacz, WRZASK!
Została zakończona, ponieważ mój organizm zupełnie zignorował to że od 6:00 rano byłam na kroplówce "wywołującej" skurcze, do 12:30 wypił całą "porcję" kroplówy i nic. Więc o 13:00 przetransportowałyśmy się z Bloku Porodowego na Chirurgię i tak na świat przyszła szatynka Zuzanna, ważąc 2980g, mierząc 50cm :) i z ogromnymi stopami po Mamusi ;) co już mnie martwi że wyrośnie na Żyrafkę z problemem kupienia sobie obuwia ale kto by się przejmował butami mając tydzień? ;)

Jestem po uszy w niej zakochana.
pozdrawiam :) Mama Kai ;)


3 komentarze:

  1. 22 yr old Social Worker Ferdinande Burnett, hailing from North Vancouver enjoys watching movies like "Sea Hawk, The" and Roller skating. Took a trip to Historic City of Ayutthaya and drives a Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport. wykop to

    OdpowiedzUsuń